CLUB NAUTIC EL BALIS
TORNAR AL LLISTAT

COMUNICAT OFICIAL DEL CN EL BALÍS RELATIU AL COVID-19

12-03-20

Atès que la Generalitat de Catalunya ha activat la fase d’alerta del Pla de Protecció Civil i un cop rebut el “Comunicat de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física en relació a l’afectació del COV-19” amb data de l’11 de març de 2020, el CN El Balís, seguint les recomanacions de la Secretaria, ha pres la decisió d’ajornar o suspendre les competicions, esdeveniments i activitats relatives al nostre esport a partir de dijous 12 de març i amb vigència mínima de 15 dies, revisable segons l’evolució de la situació epidemiològica amb l’objectiu de minimitzar el contagi. La resta de locals del Port seguiran amb el seu horari habitual.
El Club Nàutic El Balís demana a tots els socis i usuaris de l’entitat que extremin les recomanacions establertes pel Departament de Salut, que trobareu en els següent enllaços:
Informació
Preguntes

Desitgem poder reprendre la normalitat tan aviat com sigui possible. Tanmateix, seguirem les recomanacions dels responsables sanitaris i informant de totes les novetats.

CONTACTE

CLUB NÀUTIC EL BALÍS

Carretera N-11, km. 651.5

Sant Andreu de Llavaneres

08392 - BARCELONA

Espanya

OFICINES

Tel 93 792 99 00

info@cnelbalis.com

Horaris oficines administració:

de dilluns a divendres: de 09 a 14 h. i de 16 a 18 h.

dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14 h.

Les oficines romandran tancades els dies:

25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener i el divendres de Setmana Santa.

ÀREA ESPORTIVA

sailing@cnelbalis.com